måndag 14 juli 2008

Nu åker vi snart

mot övre delen Norrland för att hälsa på fästmannens släkt. Bloggandet blir sporadiskt under kommande vecka. Med mig tar jag Bittert arv och Leopardpojkens dotter. Hej så länge!

Vid omvärdering av läslektyren får Leopardpojkens dotter ge vika för De små tingens gud. Jag kan och vill inte längre stå emot bokens viskningar från hyllan "läs om mig, läs om mig". Den blir nog perfekt på bussen. För ja, trots strejk är buss det bästa möjliga sättet för att ta oss dit vi ska.

5 kommentarer:

  1. Har du läst Claire Castillons; Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska?
    Jag är sugen på den.

    Ha det bra i Norrland. :)

    SvaraRadera
  2. Nej, den har jag också oläst. Något att se fram emot efter Insekt. Tack! :-)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ja ja ja ... de små tingens gud måste jag också läsa om :) Tack för påminnelsen.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en härlig vistelse i Norrland! Hoppas att du heller inte har något emot att jag lagt till dig i min länklista?

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!