torsdag 4 september 2008

Darling hemlig bokvän!

Vilket fint paket!!

Och vilket trevligt innehåll!!


Boken har jag inte läst - men klämt på ibland! Den är helt klart ett välkommet tillskott. Makens kommentar när han såg innehållet var "Åh vad vi tycker om henne, eller honom" - både han och jag är kära i choklad med salt! Fantastisk kombination! Den andra kakan är en ny bekantskap. Och te - Sommarsaga - doftar väldigt fint. Tack för kort också, med en personlig hälsning i all sin anonymitet...

Höstupplysningen har bara börjat!

8 kommentarer:

  1. Vad bra att paketet hittat hem!
    Om jag är man eller kvinna eller lite av varje låter jag vara osagt!
    Ha det gott tills i oktober!
    Fast nu har jag ju hittat din blogg så jag kanske kommenterar innan dess.
    Kram din vän

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaka från Hermia som förvånar sig över att sitta och längta till oktober ;-) Önskar förstås jag visste vilken av de bloggar jag hälsar på hos som är din.

    SvaraRadera
  3. Jeg misunner deg for dine anonyme bokvenner, hermia!
    Dette kan da ikke være dagligdags i bloggverden?!

    SvaraRadera
  4. Cox: Den geniala idén med bokvänner kommer härifrån http://www.enbokomdagen.blogspot.com/

    Mycket trevligt både att ge och få...

    SvaraRadera
  5. Lycka! Det är så roligt att läsa om alla härliga paket som landar hos folk runtom i landet!

    SvaraRadera
  6. En bok om dagen:
    Åh, det är härligt! Fantastiska du!

    SvaraRadera
  7. Hehe, jag börjar känna av den där ångern att jag inte deltog... :P

    SvaraRadera
  8. Dark Sesame är sjukt god, min chokladdrog i somras när jag jobbade.:) Synd man bestämde sig för att inte vara med, tänkte att jag kanske skulle bli stressad av att plocka ihop paket i rätt tid och skicka iväg.. men nu verkar det ju mest mysigt.:)

    SvaraRadera

Tack för att du med din kommentar lämnar ett avtryck här!